Στην μετά 2008 εποχή, ένας από τους ελάχιστους κλάδους που γνωρίζει ανάπτυξη είναι αυτός των βιντεοπαιχνιδιών. Στην περίοδο όπου ο παγκόσμιος τζίρος μειώνεται δραματικά, οι εταιρείες παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών παρουσιάζουν ελαφρά μείωση εσόδων.Παρόλα αυτά αυξάνουν τους μισθούς των υπαλλήλων τους ως κίνητρο αποδοτικότητας.
Η σχέση της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών με εκείνη του κινηματογράφου δεν περιορίζεται στην μεταφορά επιτυχημένων τίτλων στην μεγάλη οθόνη. Τα ενδιαφέροντα του κοινού των δύο παραπάνω μορφών ψυχαγωγίας είναι σε πολλές περιπτώσεις παραπλήσια. Έτσι η τάση που παρουσιάζει μία βιομηχανία επηρεάζει την άλλη.
Η έννοια του 3-D για παράδειγμα.Ταυτόχρονα με την προβολή 3-D ταινιών στον κινηματογράφο άνθησε και η ιδέα των 3-D γραφικών στους υπολογιστές. Μηχανήματα που ''κουβαλούσαν'' κάρτες γραφικών με μνήμη αρκετά GB, ειδικές οθόνες και γυαλιά.Το νέο trend στο χώρο της προσωπικής κατ'οίκον. ψυχαγωγίας.
Στο διάστημα που ακολούθησε την προβολή της πιο επικερδούς 3-D ταινίας,Αvatar,διάφορες ταινίες-κατώτερης ποιότητας κυρίως- αποφάσισαν να ακολουθήσουν την τεχνολογία αυτή.Οι ταινίες βρήκαν την δέουσα ανταπόκριση με αποτέλεσμα η λίστα με τις ταινίες που θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια στο φορμάτ αυτό συνεχώς να μεγαλώνει. Στην προσπάθεια να τονωθεί η αγορά συστημάτων 3-D ψυχαγωγίας μόλις πρόσφατα είχαμε την επανέκδοση του Lion King σε 3-D έκδοση.
Πριν καιρό ανακοινώθηκε ότι σε κάποια χρόνια θα βγει ταινία που θα χρησιμοποιεί τη μέθοδο προβολής ολογραμμάτων.(κάτι που πριν 2 χρόνια είχαμε δει στην ταινία ''The Illusionist'').Τρία χρόνια μετά, στο Tokyo Games Show, φαίνεται ότι ο χώρος των βιντεοπαιχνιδιών ακολουθεί κατά πόδας.
To μέλλον των βιντεοπαιχνιδιών είναι στην δημιουργία συστημάτων προβολής ολογραμμάτων μέσα στα δωμάτια, παρόμοιων με εκείνων στην ταινία "Ο Πόλεμος των Άστρων"» δήλωσε ο Γιόιτσι Γουάντα, πρόεδρος της ιαπωνικής πολυεθνικής παιχνιδιών Square Enix κατά την διάρκεια της μεγάλης έκθεσης Tokyo Games Show που γίνεται στην ιαπωνική πρωτεύουσα. Επιπλέον, σύμφωνα με ανακοίνωση της Apple, εφαρμόζεται ήδη μια νέα τεχνολογία που θα προβάλει τριγύρω τις τρισδιάστατες εικόνες ο έλεγχος των οποίων θα γίνεται από τους παίκτες με τα χέρια και όχι με χειριστήρια.
Η Sony μάλιστα έχει αναπτύξει ήδη αυτή την τεχνολογία. Πρόσφατα παρουσίασε μια τρισδιάστατη εικόνα ενός σκύλου καθισμένου μέσα σε ένα μαύρο δοχείο που ο θεατής μπορούσε να δει από κάθε πιθανή γωνία. Η εικόνα αυτή προερχόταν από δέσμες φωτός παραγόμενες μέσα από το δοχείο στο οποίο υπήρχε ένα δίκτυο οπτικών ινών.
Η χρήση της ολογραφικής τεχνολογίας είναι βέβαια πιο δύσκολη να εφαρμοστεί σε τηλεοπτικά προγράμματα γι’ αυτό και πρόκειται να εφαρμοστεί αρχικά από τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών. Για την εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής το τηλεοπτικό πρόγραμμα θα έπρεπε στην περίπτωση π.χ. ενός ποδοσφαιρικού αγώνα να τοποθετηθούν τριγύρω 200 κάμερες υψηλής ευκρίνειας που θα λειτουργούν ταυτόχρονα. Η τεχνολογία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί επιτυχώς στον κινηματογράφο.
Πηγή: tvxs.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου